Port-Vila, Vanuatu

Igår kom vi till nästa ställe som tillhör Vanuatu, nämligen Port-Vila. Jättevackert där också! Vi började med att paddla lite kanot i det klara vattnet och sedan hoppade vi i och snorklade hur länge som helst. Massor av koraller och fiskar. Underbart!! :)

Mystery Island

Igår var vi som sagt på Mystery Island, som tillhör Vanuatu. Det var en helt fantastiskt fin liten ö, så vacker! Tyvärr hade vi molnigt hela dagen, vilket var synd, men som sagt, det var jättevackert. Att gå runt hela ön tog knappt en timma, och då stannade vi och fotade m.m. under tiden, så ni kan ju tänka er hur liten den var.
På eftermiddagen när vi hade gått på båten igen badade vi lite jacuzzi och när vi hade gjort oss i ordning tog vi en drink innan maten. Efter middagen gick vi på kvällens show som var humor och magi. Roligt! :)
Idag kommer vi till Port-Vila, som också tillhör Vanuatu.

Bikini All Day

Igår hade vi en dag till havs igen, och det var strålande sol hela dagen, så passade på att ligga ute på soldäck och bara slappa hela dagen. Läste ut bok nummer två och började på bok nummer tre :)
Idag kommer vi till Mystery Island, som tillhör Vanuatu. Ska bli superskoj! Det är en obebodd liten ö och det finns ingen hamn där, så vi får kasta ankar ute på havet och sedan åka liten båt in till ön.
Här nedan är bilder från igår och kvällen innan dess :)